E-mail profizmus

Típusa: ONLINE tréning
Legközelebb elérhető: 2021. február 15-16.
mindkét nap: 9.00-12.30
Részvételi díj: 49.000 Ft/fő+ÁFA
Tréningvezető: Pitroff Mariann
Kedvezmény lehetőségek: Részletek a jelentkezési lapon!
Cégekhez kihelyezett formában is!
Kérje egyedi ajánlatunkat


JELENTKEZÉSI LAP

Egy ipari vállalatnál minden szellemi állományú munkatárs rengeteg e-mailt ír. Szinte ez a fő kommunikációs eszköz, legyen szó a vevőkről, tárosztályokról, fuvarozókról, vagy az anyagcégről. Sokszor a szomszéd asztalnál ülő kollégának is levelet kell írni, mert a lényeg a dokumentálás és a visszakereshetőség.

A hatékony levélírás mára a legfontosabb személyes siker kompetenciák sorába emelkedett, hiszen általa rengeteg időt és energiát lehet spórolni. Egyéni és vállalati szinten egyaránt. Ugyanakkor ezt a készséget nem nagyon tanítják, a tapasztalatok szájhagyomány útján terjednek. Vagy mindenki a saját kárán tanul… a címzettek ugyanis nem nyitják meg, nem válaszolnak…

Mert a cél a következő:

  • Nyissa meg!
  • Értse meg!
  • Intézkedjen!
  • Válaszoljon!

És vannak kiemelten nehéz levelek.
- nem készült időben a feladat – pedig a német főnök várta a leírást
- már megint nem működik a gépsoron a mérőműszer – műszakonként kell egy plusz ember, aki mér
- az egyik éjszakai raktáros megint rodeózott és összetörte a gépet– kell egy plusz targoncát bérelni
- nem hitelesítette az ellenőr a mérési jegyzőkönyvet – addig nem lehet a darut használni

Az online tréningen többféle e-mailt elemzünk, megnézünk jó és rossz példákat. Mindenki gyakorol és visszajelzést kap a leveleiről.

Ez például egy jó levél? Küldöje milyen célt szeretne elérni?... és vajon eléri???

From:       Kapocs Bea
To:           Kristine Püntlich

Cc:        
Date:        április 08/2019 16:54
Subject:   csomagolás mód váltás - Wnr 3.3206

Jó reggelt Kristine,
Sajnos a csomagológépünk meghibásodott, így a Wnr. 3.3206 alumínium profilt csak kötözött állapotban tudjuk kiszolgálni, a megszokott ládás kivitel helyett. Ez a probléma már a múlt héten kiszállított (122-12/FA) megrendelést is érintette, és bizonytalan ideig így is marad.
A csomagológép problémája miatt kisebb csúszás a kiszállításban is előfordulhat.

Tisztelettel: Kapocs Bea
Kapos  Bea - Vevői kapcsolattartó
Aluminium Kft. - ....Factory
Hungary-3000,  Botond u. 1.
Mob: +36-10-957-4412 Tel.: +36-59-213-8590

Amit még átbeszélünk:
A levéláradat kezelésének módszerei
Cégen belüli levelek…stílus, tartalom, kérek-köszönök szabályai
A legfontosabb tényező: a tárgy (Mágikus tárgyszavak)
A CC (kinek, mikor, hogyan…)
A tömörítés és a kiemelés szabályai (a színek használata)
A határidők kérdése: Meddig és mit várok? (ha várok valamit egyáltalán)
A hatvannegyedik re-re-re-re-fw-fw-re…kezelése
A sokadik maceráló levél megírása…

A tréning nagyon gyakorlatias, lényegre törő.

Akiknek ajánljuk: alapvetően mindenkinek,aki üzleti levelezést folytat.
Kivéve a beszállítókkal és vevőkkel napi kapcsolatban lévő kollégáknak. Miért?
Számukra kialakított tréningjeink szakma specifikusan tartalmazzák a levelezési készségek fejlesztését, 

így őket itt várjuk:

Ipari vevőkapcsolatok

Beszállítói konfliktusok kezelése I. és

Beszállítói konfliktusok kezelése II.

Referencia:

Az INTEGRÁCIÓ Kft. által tartott az "Ipari vevőkapcsolatok" szakmai tréninget nagyon hasznosnak tartom, én magam nagyon jól éreztem magam rajta. Az előadó felkészült volt, a leadott anyag érthető és érdekes. A vevőkkel való kommunikáció több változatát is áttekintettük és kiemelten foglalkoztunk a hatékony email írás fontosságával, hiszen manapság igen nagy része az egyeztetéseknek email formájában történik, így nagyon nem mindegy, hogy az mennyire hatékony és mennyire gyorsítja meg a folyamatokat.

Ferenczi Ábel Vevőkapcsolati vezető – Essentra Filters