KONFLIKTUSKEZELÉS A MINŐSÉGÜGYI MUNKÁBAN
Típusa: | szakmai hátterű készségfejlesztő tréning |
Időtartama: | 2 képzési nap (2x8 óra) |
Legközelebb elérhető: | 2021. március 23-24, Budapest |
Részvételi díj: | 164.000 HUF + ÁFA/fő |
Tréningvezető: | Pitroff Mariann |
Kedvezmény lehetőségek: | a jelentkezési lapon megtalálható információ |

JELENTKEZÉS
Kiknek ajánljuk?
A legkülönbözőbb minőségügyi területeken dolgozó műszaki kollégáknak
Célja: A minőségügyben dolgozó műszaki szakemberek hatékonyabban tudják személyüket és cégüket képviselni a különböző kommunikációs helyzetekben. A tréning foglalkozik a cégen kívüli partnerekkel (vevők-beszállítók) való kommunikációval, valamint a cégen belüli helyzetekkel (termelés-beszerzés-logisztika-konstrukció).
Előnyök
Bevált receptek: hasznos módszereket nyújtunk a minőségügyi munkában felmerülő konfliktusok kezeléséhez
Gördülékenyebb kommunikáció a vevőkkel/beszállítókkal: rengeteg ötletünk van a vevők/beszállítók hatékony "kezeléséhez" (e-mailben, telefonon és személyesen)
Jobb érdekérvényesítés cégen belül: gyakorlati trükköket adunk a cégen belüli kritikus helyzetek megoldásához (termelés, logisztika, konstrukció...)
Az INTEGRÁCIÓ sikeresen valósította meg cégünknél a "Minőségügyi konfliktusok kezelése" című tréningjét.
A tréning intenzitása és a szituációs gyakorlatok sokat adtak a résztvevő kollégáknak.
A részvevők kimondottan hasznosnak ítélték meg a tréninget.
Hoff József, minőségügyi vezető - HAUNI Hungária Gépgyártó Kft.

JELENTKEZÉS
A tematika fő pontjai
A minőségügy konfliktusai – a háttér
A beszerzésünk lenyomja az árakat – egyre kevésbé együttműködő a beszállító
A logisztika időben és mennyiségben „rángatja” a beszállítót – növekszik a selejt
A termelés szempontjai érvényesülnek – a minőségügy nem kap elegendő súlyt és erőt
A beszállítói reklamáció
Az időnyomás hatása alatt: A beszállító a rövid távú megoldásban érdekelt
Elnagyolt 8D riportok, értelmezhetetlen 5W elemzések ….
Tudatos „eltérések” (más alapanyag, más megmunkálás)
Eszkalációs megoldások és lehetőségek – ha a kapcsolattartó nem válaszol
Az erő és az együttműködés egyensúlya
Partnerismeret fontossága – a változások követése (cég és személy)
Cégen belül
Tervezés, technológia: Nem reális tűrések, mérhetetlen méretek - túlspecifikáció eltérés-engedélyek
problémái
A termelni mindenáron mentalitás hatása a mindennapokban
A technológiai fegyelem hiánya - az a fránya papírmunka
Cégen belüli védekezési mechanizmusok. „Hányszor mondjam még?”
A vevői reklamációk kezelése
Az idő, mint kulcstényező
A cégen belüli együttműködés megoldásai
Őrlődés sok tűz között...
Tréningvezető: Pitroff Mariann - lendületes tréningvezetés - évtizedes tréningvezetői tapasztalat ipari környezetben
A palást II
Ön (Műszer Mária) egy minőségbiztosítási szakértő a ZRT magyar gyárában, ahol feladata a termelősorok minőségügyi támogatása. Az egyik problémás sora a „Csapágy II”, ahol Szabad Szilárd a termelési vezető. Szilárddal elég sokat szoktak vitatkozni, mert a két terület sok tekintetben ellenérdekelt.
A Csapágy II ma reggel szeretett volna indulni egy 330-as sorozattal, de a mérések a belső gyűrűn karcokat mutattak. Ezek semmi esetre sem tekinthetőek felületi karcnak, alaposabb vizsgálat szükséges, ennek az időtartama 2-4 óra. Ön a teljes belső gyűrűs tételt ellátta zárolókártyával.
A szokásos körútján észrevette, hogy a sor termel, a zárolókártya pedig eltűnt. Meglátván Szilárdot felelősségre akarja vonni, hogy milyen alapon bírálják felül a minőségügyi szabályokat.
Milyen üzenettel van a dolgozók irányába, ha egy vezető tudatosan vét a technológiai fegyelem ellen ….